domingo, 19 de febrero de 2023

Set Me Down on a Cloud

Set Me Down on a Cloud es una preciosa y melancólica canción del músico estadounidense y líder de la banda Promise of the Real, Lukas Nelson.
Tiene una versión regrabada en la que los coros corren a cargo de la gran Lady Gaga.
En este 2023 nos regala una preciosa versión junto a la cantante, pianista y compositora estadounidense Norah Jones dentro de la serie de podcast que está realizando para Amazon Music y donde en cada episodio se sienta con un artista invitado con el que realiza improvisadas versiones mientras mantiene conversaciones intimistas, entre ellas, esta que hace con Lukas, una emocionante versión llena de verdad.




I'm sittin in a roomI´m Waitin' on an answerAnd hopin' that the LordSees fit to let me leave

'Cause if the news ain't goodYou ain't comin' back hereI'm gonna stay until my bonesHave turned to leaves

I'm waiting on a wordHanging on a prayerWhite walls like limbo (Ooh)They keep my feet on the ground

If I lose my babyI'll tell you where they can lay meSet me down on a cloudWith my soul turned inside out

Well they fixed me up goodBut my heart's still bleedingAnd there's only one thingIn this world to let me heal

Baby open up your eyesAnd tell me you're not leavin'And I'm gonna make you feelSo good it won't feel real

I'm waiting on a wordHanging on a prayerWhite walls like limbo (Ooh)
They keep my feet on the ground

If I lose my babyI'll tell you where they can lay meSet me down on a cloudWith my soul turned inside out

I'm waiting on a wordHanging on a prayerWhite walls like limbo (Ooh)They keep my feet on the ground

And if I lose my babyI'll tell you where they can lay meSet me down on a cloudWith my soul turned inside out

Set me down on a cloudWith my soul turned inside outSet me down on a cloudWith my soul turned inside out






No hay comentarios:

Publicar un comentario

Suscríbete a esta entrada y recibe por email las nuevas actualizaciones y comentarios añadidos
Marca la opción "Avisarme"

AddToAny