jueves, 17 de noviembre de 2022

Sorry Seems to Be the Hardest Word

Sorry Seems to Be the Hardest Word es una preciosa y triste canción escrita por el músico británico Elton John y el compositor Bernie Taupin. El tema fue lanzado en 1976 como segundo sencillo del álbum que llevó por título Blue Moves. La canción ha tenido numerosas versiones, pero la mejor es sin duda la del propio John, que la impregna de una verdad y emoción difícilmente superable.




What I got to doTo make you love me?What I got to doTo make you care?What do I doWhen lightning strikes me?And I wake to findThat you're not there?

What I got to doTo make you want me?What I got to doTo be heard?What do I say when it's all over?Sorry seems to be the hardest word

It's sad, so sadIt's a sad, sad situationAnd it's getting moreAnd more absurd

It's sad, so sadWhy can't we talk it over?Oh, it seems to meThat sorry seems to beThe hardest word

It's sad, so sadIt's a sad, sad situationAnd it's getting moreAnd more absurd

It's sad, so sadWhy can't we talk it over?Oh, it seems to meSorry seems to be the hardest word

What do I doTo make you love me? OhhWhat I got to doTo be heard?What do I doWhen lightning strikes me?

What have I got to do?What have I got to do?When sorry seems to beThe hardest word







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Suscríbete a esta entrada y recibe por email las nuevas actualizaciones y comentarios añadidos
Marca la opción "Avisarme"

AddToAny